Snökaos i Hlm

Hässlseholm kan nu beskrivas som mer än snötäckt.
Jag vet inte hur mycket snö som kom under natten men det måste handla om 2-3 decimeter eller till och med mer!
Kom precis hem efter en promenad med Svante och han hade inte det lätt när han skulle göra sina behov. haha.
Så fort han skulle sätta sig hade han snö upp till rumpan. Det såg fruktansvärt roligt ut.
Men annars älskar han snön mer än allt annat. Det går knappt få in honom längre. Han ska bara ligga kvar ute i snön och rulla sig.

Nu är jag riktigt sugen på att ta tag i min tatuering. N´s storebror började på med sin första tatuering igår och jag känner bara att jag ockå måste få min gjord snart innan jag blir galen! Jaja, rattar ner det på min TO DO lista. haha.



Många kramar


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahaha, Lim rullar oxå sig och kör huvudet ner i snön för att sen kasa under snön som i en tunnel:)

Kram

2010-02-20 @ 13:32:58
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0