Cosmo

Idag har jag och Svante varit på spårkurs, det gick sådär. Han vill inte riktigt ner med nosen. Men det är egentligen inget konstigt när det gäller spetsar, de går efter luftburet spår. Om man säger så här, han går inte direkt efter spåret utan tar den "lätta" vägen. Om jag t ex lagt ett spår med vinklar så struntar han i att ta vinkeln och går direkt på målet, kapar av vinkeln kan man säga. Det är inte så bra när vi ska göra anlagsprovet. Han spårar dessutom bättre och mer noggrant när spåret har fått ligga över natten t ex. Det är inte heller så bra eftersom spåret till provet bara ligger i ungefär 3-4 timmar. Men men vi har lite tid kvar att träna.

Åkte inom affären på vägen hem och vad hittade jag i tidningsstället?
Ja! Ny cosmopolitan! Så nu ska jag lägga mig och bläddra lite i den=)

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0