Blommor

Visst blir man så himla glad av blommor!
Kom hem kl 21.00 ikäll efter en lång dag på jobbet och jägarexamen, trött, sur och hungrig. När jag kom innanför dörren så stod min nya blomma framför spegeln i hallen och hälsade mig välkommen och på sänggaveln stod en vas med tulpaner i glada färger. Jag fick ett sådant lugn i mig direkt. Underbart!

Om en vecka fyller jag 22 år. Fick riktigt tänka efter häromdagen, kom inte ihåg hur gammal jag var! Haha. 
Men de fick jag känna på i lördags, jag kom inte in på en av klubbarna här i stan för att det var 23 års gräns! 
Har inte känt mig så liten på länge. Men men, e inte deppig för det, snarare tvärt om. =) 
 
Nu får det nog bli sängen för min del. God natt!





Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0