Shutter Island

Igår var jag, Vippan och Marija i K-stad och kollade på Shutter Island på bio. Vi åt innan på en kinarestaurang där man satt ute på en inglasad terass. Mysigt!
Filmen var väldigt tung. När vi gick ut ur biosalongen var jag helt trött i huvudet. De sa på radion att man skulle titta på filmen innan man läste boken (brukar ju vara tvärt om), för att förstå boken bättre men när bion var slut satt vi som frågetecken. Vippan ,som läst boken, sa att filmen inte hjälpte. haha. Det är en sådan film man kan prata om i evigheter. Vrida och vända på alla detaljer =) Men efter en kvarts prat om den kom vi tillslut fram till att den nog var ganska bra ändå.

Ikväll är det jag och Svante mot världen!
Melodifestivalen, min bok och garderobrensning igen. Måste se vad som behövs inhandlas när jag är i stockholm.
Längtar! Om det bara kunde bli vår också. Jaja, man ska nog inte ha för stora förhoppingar om den saken. =)

Många kramar





Lånade bilder. Google så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0