Träningskort!

Idag har jag och Vipps varit och skaffat träningskort på 24!
Nu ska vi ta tag i våra liv är det tänkt =P haha.
Fick en fin dricksflaska till träningen av mamma, lila så klart=)

Ja, så på tal om träning och äta bra och så...... Tänkte jag skulle ta och provbaka efterrätten till partajet. Men vet inte om jag pallar, vi får se.

Imorgon är det jägarexamen. Vi ska gå igenom vildsvinsjakten igen. Kanske tar med Svante som visningsobjekt.
Så får de andra se hur en "grishund" ser ut. haha. Det hade varit skoj att se hur Svante reagerar med en massa männinskor som vill klappa på samma gång. Han tycker ju om att vara i centrum, höras och synas och så. ;)

Nu ska jag äta en honungsmacka. Det var länge sedan!



Svante vid maglevåtmarker i Lördags.

Magle

Ozzy hemma hon päronen

 

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0