Friluftshelg

Denna helgen har jag spenderat väldigt mycket utomhus. Igår spårade jag med Svante och Abbe och idag var jag, N och Svante ute och gick slingan på Hässleholmsgården. En runda som vi trodde skulle ta en halvtimme tog istället en och en halv timme!
Detta pga att vi råkade vika av fel på ett ställe. Men det var ganska skönt för det var fint väder och så ju=)
Spårningen igår gick åt skogen. Tre meter innan Svante var på väg att hitta målet hoppar det upp fem rådjur och helt plötsligt var inte spåret så roligt längre. Så det blev banner istället för beröm. Trist.
Jaja, bättre lycka nästa gång.

Va och tränade streetdance ikväll. Vår tränare ökade svårigheterna på denna dansen. Det va utmanande vilket jag gillar=) Det går fortare, vi slänger oss hit och dit och det är mer attityd. Jag måste ha landat fel för jag har riktigt ont i höften. Haha.

Imorgon är det jobb som gäller och jag ska se om min kära syster har tid att sätta sig ner med mig och skriva inbjudningar till festen. Det börjar bli lite bråttom nu.
Nu ska jag fortsätta att läsa lite jägarplugg.

Många kramar



Vi hade fint väder under spårningen.



Mattes pojkar=)

Svante njuter av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0