Lokal bokad

Nu har vi bokat lokal till syrrans och min 40 års fest! Känns jättebra att ha det gjort. Nu kan man börja att planera det roliga=)

Skit också, jag blev så äcklad i morse när jag kollade på nyheterna. Reportaget om grisbönder som vanvårdar sina djur. Jag mådde så fruktansvärt illa. Alla som känner mig väl vet hur mycker jag tycker om kött, men jag tänker fanemej bojkotta producerat kött från och med nu. Det blir fisk, skaldjur och det som skjut så jakt. Då vet man varifrån det kommer och att det har haft ett bra liv. Fy Fan! 

Var ute med Abbe och Svante i hagen ikväll. Dom sprang rundor som galningar! Rullade sig i snön, åt den och sprätte den på matte=)

Imorgon blir det ganska lugnt på jobbet, sen blir det nog till att plugga lite jägarexamen på kvällen.

Måga kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0