Skidåkning!

Igår var jag, N, Lollo och hennes kille och pappa på Vallåsen och åkte skidor=)

De var roligt men de är synd att det blir såna himla långa köer i liftarna. Man hinner nästan frysa till is innan man hinner åka och få upp värmen igen=) Pappa hyrde en snowboard och skulle lära sig åka. De gick faktiskt kalasbra för honom. Men han e ju så jävla tjurig med så han ger sig inte.

I fredags var jag och några vänner och såg Snabba Chash. Det var jättebra. Man blir bara så jävla förbannad! Men det är väl meningen=)

Har precis städat färdigt lägenheten så nu bär det av till kontoret för lite pappersarbete. Ikväll börjar dansträningen igen! Som jag har längtat. Idag får vi en ny låt också=)

Här kommer lite bilder både från när jag, vippan, elin och emelie var och åkte skidor och från igår=)


 

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0