Socker och salt beroende

Guuuud jag måste skärpa mig!

Snart börjar snön smälta och sen kommer det vara sommar på ett kick. Det betyder fina kjolar och tjata linnen.
Att det ska vara så svårt att komma tillbaka på rätt spår efter allt julätande. Nu måste det ta slut!
Jag ska ta tag i mitt groteska godis och skräpmatsätande och börja träna mer. Har i och för sej gått ner en massa men så som jag äter nu kommer det snart komma och bita sig fast i arslet. Bokstavligt talat. 
Man mår skit dessutom, man blir trött och hängig. Detta skriver jag ju såklart nu, efter att jag har frossat i chips och godis så att jag mår illa. Haha. Imorgon kommer jag bli sugen igen. Men nej!
Jag SKA skärpa mig. Inte sluta äta allt gott för alltid men inte äta bara för att jag ska, fast jag inte är sugen.

Så MÅNDAG, då blir det nya tag=)



God natt!

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Vilken bild med godiset, vi tyckte väl att det var lite salt o söt puss och kram som vi fick en gång, ha,ha,ha. Det är en fin kläning Du har på Dig, vi hoppas få se den på i verkligheten men annars klär Du ju lika bra i arbetskläder puss o kram Din mormor och morfar.

2010-03-17 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0