Myskväll

Körde med svidande ögon hem min syster. Vi har varit och ätit på Harry´s och tittat på film hos mig. Vi såg Allt för min syster. Fruktansvärt bra film med mycket tårar, därav de svidande ögonen.

Lämnade Svante hemma själv under tiden vi åt.  Satte på honom antiskallhalsbandet och gav honom ett baota ben. Det funkade förra gången men denna gången gick det mindre bra. Efter en timme ringde ordförande i mitt hus och sa att min hund skällde som en galning. Jag hade precis fått in min mat så som tur var va N bara rakt över gatan från min lägenhet så han gick över för att kolla vad som stod på. Halsbandet hade slutat att fungera, sprayen hade tagit slut. Så nu e frågan, fyllde jag på det ordentligt innan jag gick eller har han stått och skällt så mycket att det tagit slut på dt sättet. Om det är det sistnämda är det kört, då har jag inga fler ideer=( Bara att jag får köpa mig en stuga långt ut på vischan. Haha. Hade inte varit fel det heller egentligen=)

Jaja, får ta och göra en test imorgon. Nu ska jag sova!

 Bild från cdon.com

 

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0